Stel uw vraag

Heeft u een vraag die niet hieronder genoemd is, vul deze dan hieronder in en u ontvangt het antwoord per e-mail.

Vraag
E-mail

Veelgestelde vragen

 

Wanneer ontvang ik de simkaart?

U ontvangt de simkaarten binnen 10 werkdagen nadat wij het getekende contract van u hebben terug ontvangen.

Kan ik mijn nummer(s) behouden?

Al drie maanden voordat uw abonnement verloopt, kunt u nummerbehoud aanvragen. Als uw abonnement afloopt, wordt uw nummer automatisch overgenomen door Tele-U. Tijdens de bestelling krijgt u alvast een tijdelijk nummer.

Als u nu een abonnement hebt, moet u rekening houden met uw opzegtermijn bij uw huidige provider.

Wat moet ik doen om over te stappen?

U kunt eenvoudig overstappen naar Tele-U. Als u uw eigen mobiele nummer wilt behouden, kunt u dat tijdens de bestelling aangeven. Na de betaling regelen wij het voor u met uw huidige provider.

Wat is roaming?

Roaming (Engels voor rondzwerven) is een algemene term in de draadloze telecommunicatie waarbij een bepaalde dienst wordt voorgezet hoewel de gebruiker zich niet in het netwerk bevindt waarin deze geregistreerd staat.

Lees meer op Wikipedia.

Hoe kan het dat Tele-u niet aan roaming doet?

Tele-U werkt met een zogenaamde call-back dienst. Dit houdt in dat wanneer u een oproep plaatst vanuit het buitenland, u automatisch teruggebeld wordt met als gevolg structureel lagere kosten. Dit werkt al in 160 landen!

Wat is seamless call-back

Om de 'call-back dienst' voor de beller onzichtbaar te maken wordt een dienst op de mobiele telefoons geactiveerd. Het bellen en gebeld worden is dan volledig zoals u gewend bent, naadloos en transparant.